Work'InMall | Tiemens Accountancy en Work'InMall
Gert Tiemens heeft sinds 2004 zijn eigen onderneming en heeft persoonlijke dienstverlening hoog in het vaandel staan. Zijn klanten zijn vooral kleine, zelfstandige ondernemers. Gert is al sinds 1992 als accountant geregistreerd en een echte expert in zijn vakgebied. Gert is een betrokken adviseur met een pro-actieve houding. Hij staat de klant met raad en daad bij en heeft gevoel voor zakelijke dynamiek en uw specifieke situatie. Zeker voor ondernemers in het midden- of kleinbedrijf is dit een prettig gevoel. Je hebt immers te maken met de nodige wet- en regelgeving. Je moet als ondernemer alles op orde hebben, van financiële administratie tot jaarrekening en aangifte. ‘Als erkend Accountant-Administratieconsulent kunt u er zeker van zijn dat al mijn diensten onder extern toezicht staan. Het betekent ook dat mijn vakkennis altijd up-to-date is. Mijn deskundigheid, bereikbaarheid en betrokkenheid kan zo een basis zijn voor doorgroei van de klant. Administratie is slechts logistiek; eigenlijk moet elke ondernemer dat zelf kunnen doen. Een accountant zie ik meer als een specialist die een goede diagnose en behandelplan moet opstellen’, vertelt Gert over zijn visie.
Flexplek, flexwerkplek, flexibel, kantoor, ervaringen, Tiemens Accountancy, Eigen kantoor
18812
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18812,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

TIEMENS ACCOUNTANCY

All round advisor in ondernemen

 

Datum

26 januari 2018

Wie?

Tiemens Accountancy. Gert Tiemens uit IJsselstein.

 

Onderneming?

Gert Tiemens heeft sinds 2004 zijn eigen onderneming en heeft persoonlijke dienstverlening hoog in het vaandel staan. Zijn klanten zijn vooral kleine, zelfstandige ondernemers. Gert is al sinds 1992 als accountant geregistreerd en een echte expert in zijn vakgebied. Gert is een betrokken adviseur met een pro-actieve houding. Hij staat de klant met raad en daad bij en heeft gevoel voor zakelijke dynamiek en uw specifieke situatie. Zeker voor ondernemers in het midden- of kleinbedrijf is dit een prettig gevoel. Je hebt immers te maken met de nodige wet- en regelgeving. Je moet als ondernemer alles op orde hebben, van financiële administratie tot jaarrekening en aangifte.

 

Als erkend Accountant-Administratieconsulent kunt u er zeker van zijn dat al mijn diensten onder extern toezicht staan. Het betekent ook dat mijn vakkennis altijd up-to-date is. Mijn deskundigheid, bereikbaarheid en betrokkenheid kan zo een basis zijn voor doorgroei van de klant. Administratie is slechts logistiek; eigenlijk moet elke ondernemer dat zelf kunnen doen. Een accountant zie ik meer als een specialist die een goede diagnose en behandelplan moet opstellen’, vertelt Gert over zijn visie.

 

De keuze voor Work’InMall

Toen de eigenaar van de vorige huisvesting ging verhuizen moest ook Gert op zoek naar een nieuwe locatie voor Tiemens Accountancy. Hij was door een van zijn klanten uit Nieuwegein getipt dat op de Borgstede 1 bij Work’InMall mogelijkheden waren. Ook in dit geval bewijst netwerken zijn nut, want de betreffende persoon zit zowel in het netwerk van Gert als dat van Work’InMall!

 

Gert vindt het oorspronkelijk Olivetti-pand een markant pand in het kantorenlandschap van Nieuwegein. Het concept werd goed uitgelegd op de mooie website van Work’InMall. ‘Meer dan werken alleen’ is zeker geen loze kreet. ‘Na een e-mailtje naar Work’InMall volgde al snel een kennismakingsgesprek, waarna Maarten en Huub mij snel overtuigden’, zo merkt Gert op.

 

Trefpunt Work’InMall

Het idee van het trefpunt Work’InMall ondersteunt hij helemaal. We zullen geduld met elkaar moeten hebben en in kleine stapjes het community gevoel ontwikkelen. Het bewonersoverleg, een borreltje met elkaar drinken en samen lunchen draagt er allemaal toe bij.

 

Voor elkaar

De ondernemers bij Work’InMall kunnen allemaal bij Gert terecht voor een kop koffie en een goed gesprek.